Gästebuch

Liebe Gäste, Fans, CevianerInnen und Eltern

 

Hier könnt ihr endlich einmal eure Meinung zu allem Möglichen rund um die Cevi Jungschar Samedan/Oberengadin loswerden. Wir sind gespannt auf eure Kommentare, Anregungen und Ideen. Eure Meinungen sind uns wichtig, lasst diese Seite also nicht leer.

Kommentare: 54
  • #54

    Andrina v/o Yoyo (Mittwoch, 11 Februar 2015 08:02)

    hei mini homies ;)

    D lager mit oi sind aif immer de hammer :) unvergesslich! han oi alli is herz gschlosse :) my 2nd home :) ier sind aif en tail vo mier worde :) han oi alli gern :)

  • #53

    Castor/Dumeni (Dienstag, 20 Januar 2015 12:07)

    Cevi isch de hit!

    Castor

  • #52

    Zora (Sonntag, 19 Oktober 2014 21:06)

    Heii echt cool schiint als hetted ihr sogar relativ vill Leiter ;-) chume vo de Cevi Fislisbach... tüüf im Aargau und bin d Ceviwelt jetzt als jungi Hilfsleiterin ersch so richtig am entdecke... bin begeischtert vo euere Siite und allgemein so vom erste iidruck vo euere Abteilig isch sicher toll für all die chind wo bi eu chend id Cevi gah und au für all leiter wo mitenand derfed Programm plane und usfüere toi toi toi!!!!!!!!!!

  • #51

    Alamea/Alissa (Samstag, 23 August 2014 17:15)

    CEVI ISCH DE HIIIIIIIIIIIIIT, CEVI ISCH DE HIT


    Cevi isch genau so cool wies tönt!!!!!!!!!!!!!!!

  • #50

    Vater von Walterbitteanderkassemelden (Samstag, 14 Dezember 2013 22:58)

    Super die Fundgrube, jetzt kann ich auch noch in der Fundgrube nach Walter suchen. Wo ist Walter?!?

  • #49

    Castor/Dumeni (Montag, 18 November 2013 12:15)

    CHAPELLA ISCH DE HIT GSI! FREU MI UFS NÄCHSTE CHAPELLA!

  • #48

    Castor/Dumeni (Montag, 18 November 2013 12:13)

    Cevi isch de Hit!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #47

    Müstaila v/o Chiara (Sonntag, 17 November 2013 21:12)

    Chapella wider mol super gsii und mier sind s nächste mol scho leiter o_O...!
    Danke fürs hammer programm!;);)

  • #46

    Serval (Montag, 23 September 2013 16:41)

    Adios Amigos, mier gsehnd üs im Februar weder.
    Wünsch öi ganz schöni Erlebnis bis denn in THE CEVI JUNGSCHI.
    Fröie mi scho jetzt öi weder zgseh...

  • #45

    milla (Samstag, 09 März 2013 16:55)

    haaaalllllllloooooo iirrrrrrr cevi

  • #44

    Günter Partsch (Freitag, 08 Februar 2013 15:36)

    Hallo,

    durch Zufall haben wir uns auf Eure Seite verlaufen.
    Für den Fall, dass Ihr einmal ein Gruppenhaus, Lagerhaus oder auch ein Zeltcamp am Meer für eine Veranstaltung sucht, kann ich Euch nur unsere Seite empfehlen: http://www.ferienunterkuenfte.de - vielleicht kreuzen sich ja mal wieder unsere Wege und weiter so, gefällt mir was ihr so macht…

    viele liebe Grüße in die Schweiz

    Günter Partsch

  • #43

    Dumeni Kubli (Mittwoch, 30 Januar 2013 12:28)

    Coole Seite! Und der Cevi Film auch sehr cool!

    Dumeni

  • #42

    gib-min-senf-dezue (Freitag, 21 September 2012 15:56)

    Ich froiii mich uf Begün:-)))

  • #41

    Allegro (Sonntag, 26 August 2012 14:59)

    :)

  • #40

    Sherpa (Sonntag, 26 August 2012 02:05)

    Hey richtig gruusligs Monster von Loch Ness ischs hüt gsi. Hammer Rollespiel hender ufd bei gstellt. Au z'Gländspiil isch voll abgange...

  • #39

    Twirl (Dienstag, 17 Juli 2012 12:04)

    Sola isch eifach de hammor gsii... E wuche voo ii nie me wird vergessee :))) Dankee euu allnnee

  • #38

    Zoja (Sonntag, 15 Juli 2012 19:49)

    sola isch fantastico xi!!! luaft ITG hüt im Fernseh??? Vermiss de Dreck und oi alli

  • #37

    Winnetou (Sonntag, 15 Juli 2012 14:38)

    De Prärie isch nachem sola plötzlich so still und langwillig ohni öi worde.. Danke dasser debi gsi send, s'isch en geniali ziit gsi.

    Indianischi Grüess
    Winnetou/ Serval

  • #36

    Margna (Sonntag, 15 Juli 2012 13:37)

    Hey so-la isch voll de hammer gsi mit de Davoser!!!

  • #35

    Calinca (davos) (Sonntag, 15 Juli 2012 10:49)

    hey, es isch soo hammer cool mit eu gsi!! i wirds niiiie me vergesse!! :D

  • #34

    animada (Sonntag, 24 Juni 2012 16:50)

    De Haik isch mega cool gsi und lustig!
    Es hat fast nie gregnet!

  • #33

    Konkurrenz :P (Donnerstag, 26 April 2012 20:39)

    Ciao insembel.
    QLa homepage ;D e super lavuor cha fais!! :D

    Salüds B-D

  • #32

    Gast (Montag, 09 April 2012 19:18)

    Mega cool, was ier machend!!! Gseht cool us!

  • #31

    Serval (Sonntag, 01 April 2012 16:16)

    Juhui ich werde ins Sommerlager go xD. Freue mi scho mega ufd Prärie.

  • #30

    neue (Freitag, 09 März 2012)

    was machen mier das negstes mal:);)

  • #29

    chinchilla (Donnerstag, 09 Februar 2012 16:39)

    freue mich aufs negstemall

  • #28

    chinchilla (Samstag, 10 Dezember 2011 19:55)

    Cevi war de hammer,
    guezli waren fein.
    Gutes neues Jahr und feiert guet.

  • #27

    animada (Samstag, 10 Dezember 2011 18:51)

    guezli sind mega fein gsi mmmh
    schad das IBEX nid do gis isch
    CEVI ISCH MEGA COOL

  • #26

    chinchilla (Freitag, 09 Dezember 2011 21:53)

    I freu mi scho auf morn es wird vielleicht mega lustig si.
    CEVI ISCH DE HIT

  • #25

    IBEX (Sonntag, 27 November 2011 14:59)

    Hallo alli mitenand!! =)
    Danke viiil viiil mool für das herzige Büechli.!! Han meeeega gfreut.!! Ich werde eu au alli sehr vermisse.! =D
    Machets guet, gnüsseds wiiterhin ide Jungschi und Leiter-nerve nid vergesse ;)
    Min Pinpong Rum stoht au immer no zur verfüegig, wer also mol Lust het aifach bi mier melde.! =)
    Ganz ganz liebi grüess
    Ibex

  • #24

    animada (Mittwoch, 23 November 2011 13:53)

    freu mich scho uf samstig CEVI ISCH MEGA COOL

  • #23

    veloce (Dienstag, 08 November 2011 21:22)

    jea am samstig hemmer wider jungschi
    chapella isch aifach so dä hammer gsi
    i love CEVI!!!!!!!

  • #22

    Margna (Montag, 07 November 2011 13:29)

    CEWI IST MEGA MEGA COOL

  • #21

    Twirl (Montag, 31 Oktober 2011 17:59)

    hammor...... Chapella <3<3
    zugabe zugabe zugabe........

  • #20

    Allegro (Sonntag, 30 Oktober 2011 17:49)

    Chapella isch soooooooooooooooooooooo cool gsi !!!!!!!Schad chamer do ned " Gefällt mir " drucke ;-)

  • #19

    Amazona (Freitag, 28 Oktober 2011 11:36)

    I freue mi scho uf Chapella!!!!!!!!!!
    Das wird dä Hommo!!!

  • #18

    Twirl (Mittwoch, 15 Juni 2011 21:29)

    heyy danke an alli LEITER ier sind hammer gsi und s Programm isch vool abgange.... Ier sind super
    Au wenn es am Samstig nass gsi isch i hans de hammer gfunda

  • #17

    Zoja (Montag, 13 Juni 2011 21:23)

    WOHI ???????????????????????????????????????????????

  • #16

    Chutle :) (Sonntag, 12 Juni 2011 17:15)

    chömender mit?

  • #15

    Allegro (Sonntag, 12 Juni 2011 13:29)

    De Haik isch supper gsi.... Kebab isst Chutlee :) Echt super Nass
    I
    C
    E
    Liebi grüess
    Allegro

  • #14

    Nyala (Sonntag, 12 Juni 2011 13:23)

    De Hike isch echt soo genial(nass)gsii:)
    usserdem no as Dankeschön für eure liebi Brief :)
    Mir leiter hend üs meega gfreut!

  • #13

    Leiter (Sonntag, 12 Juni 2011 12:01)

    Mier dankend allne für de schöni Haik! Ier sind super geniali "CHINDER"! bis s'nöchst mol...

  • #12

    Serval (Sonntag, 12 Juni 2011 11:50)

    De Hajk isch mit euch aifach hammer gsi. Iehr sind aifach en geniali Gruppe...Au de Jungschinomittag het mega Spass gmacht. *Lässig mega stark...Dödötödüm Oh Jeah...HAHAHA* xD

  • #11

    Alamea (Samstag, 30 April 2011 12:16)

    HALLO!!! Ich find me chan nöd säge das D cevi blöd isch.
    Und me chan au nöd säge das D cevi langwilig isch.
    Stimts oder hani recht ?

    TSCHÜÜÜÜÜÜÜÜSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

  • #10

    Zirp (Samstag, 30 April 2011 09:54)

    Ich find D cevi en hit wills immmmmmmmer so cooli sache und erlebnis git.
    Es git immer so en veine zfieri,au wens immer so churz isch find ichs en hit. ;) :(

    !!!SUUUUUPPPPPEEEEER!!!

  • #9

    Müstaila (Montag, 14 Februar 2011 21:07)

    D cevi isch aifach de hammer mir söttet widr e mol e schneeball schlacht macha:D
    IMMER SO ES TOLLS PROGRM. ..... SUPO!!!

  • #8

    Veloce (Freitag, 28 Januar 2011 19:43)

    Hoi ier Leiter
    ier sind aifach spitze
    i freue mi jedes mol uf d Jungschi
    Megga cooli sitä hender do gmacht
    Veloce
    You are the best
    I hope the next is also beautiful

  • #7

    Twirl (Mittwoch, 26 Januar 2011 19:19)

    Heyy
    für aimol het d Allegro recht..
    Gratulation....

  • #6

    Karin Herwig Merz (Mittwoch, 26 Januar 2011 16:30)

    Gratulation an das aufgestellte Leiterteam für die super Homepage!Toll, was ihr alles leistest!Weiterhin viel Elan wünscht ich Euch!
    Karin

  • #5

    Allegro (Mittwoch, 26 Januar 2011 15:14)

    Nai Twirl CEVI isch ned nur de ganz werchzügs chaschte sondern en ganze mechaniker...
    Und üsi Leiter sind aifach die beste